Darbuotojų laiko apskaitos sistema
Tiksli ir patikima elektroninė darbo laiko apskaitos sistema jūsų įmonei.
Šiandieninėje konkurencingoje verslo aplinkoje darbuotojų darbo laiko ir lankomumo valdymas yra kaip niekada svarbus. Darbuotojų darbo laiko stebėjimo sistema „InPass” sukurta atsižvelgiant į jūsų poreikius ir siūlo individualų, saugų ir veiksmingą sprendimą, skirtą darbuotojų darbo valandoms, lankomumui ir kt. sekti.
Užsisakykite konsultaciją ir sužinokite, kaip darbo laiko ir lankomumo sprendimai gali palengvinti jūsų kasdienį darbą.
Šiuolaikiška darbo laiko apskaitos sistema kiekvienoje įmonėje
Gamybos vietose
Sandėliuose
Biuruose
Švietimo įstaigose
Muziejuose
Darbuotojų laiko apskaitos sistema
- Elektroninė darbo laiko apskaitos sistema užtikrina tikslų laiko stebėjimą, didelį duomenų saugumą, sutaupytą laiką ir žymiai palengvina darbo laiko kontrolės procesus įmonėje.
- Darbo laiko apskaitos sistema gali būti derinama su durų atidarymo jutikliais, kurie kartu su laiko apskaita leidžia arba draudžia darbuotojams, svečiams ar lankytojams patekti į atskiras patalpas ar zonas įmonėje.
- InPass siūloma sistema leidžia lengvai ir greitai pridėti naujų žmonių, kurie yra identifikuojami per suasmenintas NFC arba RFID korteles, žetonus, lipdukus ar pirštų atspaudus.
Pagrindinės darbuotojų laiko apskaitos sistemos galimybės
Išlaidos
Įdiegimas
0 €
Sistema diegiama nemokamai. Mes suteiksime Jums visus įrenginius, taigi Jums nereikės jų pirkti.
Naudojimas
99 € /per mėnesį
Sukursime asmeninį pasiūlymą būtent Jums, nes mėnesinės išlaidos priklauso nuo Jums reikalingo sprendimo.
Papildomos išlaidos
Papildomos išlaidos gali būti susijusios su
Jums reikalingų NFC kortelių skaičiumi, jų spausdinimo tipu ir kt.,
taip pat kitais specifiniais atvejais.
Ar norite sužinoti, kiek InPass sprendimas kainuos Jūsų įmonei?
Susisiekite su mumis dėl kainos pasiūlymo arba užsiregistruokite nemokamai konsultacijai, kad gautumėte daugiau informacijos ir preliminarų pasiūlymą tuo pačiu metu!
Susisiekite su mumis dėl kainos pasiūlymo arba užsiregistruokite nemokamai konsultacijai, kad gautumėte daugiau informacijos ir preliminarų pasiūlymą tuo pačiu metu!
Nauda Jūsų įmonei
Pagrindiniai sistemos veikimo
principai ir galimybės
Darbuotojų ir
svečių registravimas
Įmonės darbuotojai ar svečiai registruojasi per InPass įrenginį arba išmanųjį telefoną su Android InPass programėle. Asmenų tapatybės nustatymas atliekamas naudojant asmens kortelę, lipduką, žetoną ar pirštų atspaudus.
Durų atidarymas
Ši sistema taip pat dažnai naudojama durims atidaryti, kai darbuotojams ir (arba) svečiams suteikiama skirtingo lygio prieiga prie skirtingų įmonės patalpų / zonų.
Papildomos galimybės
InPass darbo laiko apskaitos sistema leidžia ne tik registruoti darbuotojų darbo laiką, bet taip pat pridėti ir registruoti įvairias užduotis, taip pat kitos galimybės, leidžiančios gauti tikslius duomenis apie kiekvieno darbuotojo veiklą ir efektyvumą.
Duomenų apdorojimas ir duomenų rinkimas neprisijungus
Visi duomenys kaupiami ir perkeliami į InPass portalą. Duomenų kaupimas įvyksta ir tada, kai nutrūksta interneto ryšys. Tokiais atvejais duomenys į InPass portalą išsiunčiami, kai tik atkuriamas interneto ryšys.
Duomenų analizė InPass portale
Vienas ar daugiau atsakingų asmenų administruoja įmonės sąskaitą InPass portale. Tai suteikia dideles filtravimo, grupavimo ir kitas parinktis, taip pat lengvai ir greitai užregistruoti naujus darbuotojus ar įmonės svečius.
Galimybė eksportuoti duomenis
į ERP sistemą
Visus InPass portale sukauptus duomenis galima eksportuoti į kitas programas ir sistemas. Norint tai padaryti, Jums tereikia paprašyti iš mūsų API.